• (Android) Cat Bird pieredze bez maksas

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cat Bird ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cat Bird IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ pieredze bez maksas ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cat Bird 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Patika 8 bitu stila vide un vienkārša lēciena spēle, taču spēle nav spēlējama, jo kaķis nevar aizsniegt otru pusi.

    Man tik ļoti patīk šī spēle!! tas ir tik jautri, bet vienlaikus izaicinoši! grafika ir pārsteidzoša, un pati spēle ir burvīga! Es patiešām vēlos, lai būtu kaķu putns 2!

    Patīk šī spēle, super radoša un jautri spēlēt! Cerams redzēt vēl līdzīgas spēles.

    tas būtu pārsteidzoši, ja tas nebūtu ļoti aizkavējies

    Ļoti jautra spēle un arī estētiski pievilcīga. Es biju no tā atkarīgs un nevarēju beigt spēlēt.

    Cat Bird Sarguzasht lzj

    Tā ir jautra spēle, taču man bieži tiek rādītas reklāmas, un tā nejauši aptur spēli, kad es uz tās nenoklikšķinu

    Super jautra spēle, bet Blocks of Doom (IX līmenis) Grasi nav iespējams pabeigt; nav iespējas dabūt kroni. Šķiet, ka vienīgais veids ir nostumt visus 3 blokus, kas atrodas uz kustīgajām smaiļu platformām, līdz šai vietai; to nevar izdarīt, simtiem reižu nemirstot. Plus viens otrs līmenis Grašos, kroni nevar dabūt, jo nevar atrast, tāpēc nevaru pabeigt spēli. ES padodos.

    Tas ir patiešām grūti, tas ir patiešām labs, un tā ir mana visu laiku grūtākā spēle

    Man tik ļoti patika šī spēle! Es biju tik vīlusies, kad to pabeidzu! Es tiešām vēlos to nopietni! Varbūt ir reklāmas, bet pfff, gandrīz tik daudz, cik es jebkad esmu redzējis dažās spēlēs. Šai spēlei bija liels izaicinājums, lielisks mākslas stils un lieliskas skaņas. Man tas viss ļoti patika!

    Šī spēle ir mana mīļākā, esmu to izspēlējis divas reizes, jautrība nebeidzas. Bet būtu forši, ja jūs pievienotu vairāk pasauļu

    Piedzīvojumu spēles

    Šī spēle nesniedz skaidru veidu, kā pabeigt posmus, un tā ļoti atkārtojas. Turklāt pārāk daudz reklāmu.

    Letonika.lv. Vārdnīcas - Angļu—latviešu vārdnīca. grey catbird

    Rotaļlieta kaķiem – Pawise CAT paper toy, Bird. Putniņš ar spalvām un kaķumētru. Rotaļlieta izgatavota no dabīgiem materiāliem; Graboša skaņa,

    Šī ir viena no labākajām pikseļu mīklu spēlēm, ko jebkad esmu spēlējis, un tā ir patiesi pārsteidzoša. Reklāmas nāk tikai 4,5 nāves gadījumos. Mākslas stils ir lielisks. Es tikko pabeidzu spēli un esmu ļoti apmierināts ar pieredzi. Ja pabeidzat šo spēli un vēlaties spēlēt vēl vienu līdzīgu, es iesaku dadish 1 un 2, tās ir citas pikseļu mīklu spēles, kuras es nesen pabeidzu. Cerams, ka tas bija noderīgi!

    :: Universitātes Vetfonds :: Products

    *NNOOOOO!!!* Man nepatīk redzēt izšķērdēšanas potenciālu lietotņu veikalā... Šī spēle ir AWESOME, bet tā nav optimizēta, tāpēc spēlēt to ir kā mēģināt spēlēt slaidrādi, tik daudz kavēšanās, tik daudz kadru kritumu, pat brīnišķīgi. mūzika ir nemierīga... Citas tad 5 zvaigznes! Lielisks OST un mākslas stils, kas rada ļoti jauku noskaņu. Spēle patiesībā ir diezgan sarežģīta, pat ja ir tikai 3 pogas. Mana vienīgā sūdzība, izņemot aizkavēšanos, ir tāda, ka pēc pirmās pasaules tas vairs nav saistīts ar mīklām, vairāk par platformu. Un arī mīklas bija brīnišķīgas! Pats par sevi būt platformerim ir lieliski, taču kavēšanās padara to NESPĒLĒMU. Kamēr netiks salabots, paliks skumjas 2 zvaigznes.

    Cat Bird Aventura jpwf

    Cat Bird Aventura jpwf

    Es ienīstu šo spēli. Tā kā es pabeidzu līmeni un tas liks man atgriezties tajā pašā līmenī pēc tā pabeigšanas, lūdzu, izlabojiet to.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :