• (Android/iOS) Battle Disc krāpj vairāk resursu

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Battle Disc ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Battle Disc IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpj vairāk resursu ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Battle Disc 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Es ienīstu šo vienu spēli ADS pop up katru reizi, kad es mirstu. Kopumā tā ir laba spēle, mainiet spēli, varbūt mazāk reklāmu, un spēle ir ideāla. Mazliet mainiet to, un es spēlei piešķiršu 5 zvaigznes

    Tā ir lieliska klasiskā spēle, un būtu daudz labāk, ja jūs varētu spēlēt pret tiešsaistes spēlētājiem, bet es domāju, ka tuvākā nākotne būs veiksmīga.

    ŠĪ SPĒLE IR SUPERĪGA, ŠĪ IR LABĀKĀ SPĒLE !!! mans viedoklis ir tāds, ka jums vajadzētu LEJUPIELĀDĒJIET ŠO SPĒLI, JO TĀ TĀ IR TIK JAUTRA UN FORŠA, UN TAGAD MANS TĒRĶIS IR DAUDZ LABI, tāpēc jūs arī lejupielādējat dažas spēles, kurās ir reklāmas, kas jums patīk un kurās jūs kaut ko iemācāt. Ardievu

    spēle ir uguns un izaicinājums, tajā pašā laikā man patīk, ka tas ir izaicinājums, jo man patīk izaicinoša spēle, jo jums ir jāizmanto savas smadzenes

    Man nepatīk mobilā tālruņa spēles bieži. Bet šis ir viens no tiem dārgakmeņiem, ar kuriem šad un tad uzskriet.

    Šī ir forša spēle. Man patīk, ka, ja jūs to noķerat daudz reižu, jūs saņemat āmuru, bet daudz reklāmu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :